W A I T I N G .
Hai awak..
Comel tak titew?


Sweet Owner
My Intro


Annyeonghaseyo to all of you! Thanks for visiting my not really cute blog u.u Can call me Syiqa , 13 years young , Selangor, Malaysia. Do follow. Ppssstt.. FattahAmin is mine too! >.<


bold, underlined, italic
blockquote

click the number
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie
chat box




Clock
Look the clock!


Credit
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : Nur Syafiqah
Riang ria Raya
Isnin, 5 Ogos 2013 | 8:50 PTG |

Assalamualaikum..
Saya tidak boleh berhenti menulis di blog ini.. Tiiddaaaaakk!!!
          
Sekarang sudah mula cuti persekolahan. Yang kerja tu tak tau lah dah cuti ke belum.. hehehe.. Kalau dah start cuti, mesti sedang sibuk mengemas rumah kan?? tak kiralah laki ke perempuan ke, tetap sibuk. Ada yang dah beli kelengkapan raya? Seperti baju raya, kasut raya, tudung(bagi kaum hawa) dan lain2 lagilah.. Kalau saya jangan tanayalah, of coz lah dah.. hehee ^_______^ Tinggal nak kemas rumah yang dah setahun tidak dibersihkan.. Setiap kali nak raya sahaja akan dibersihkan.. Tapi kena pastikan, sebelum takbir raya berkumandang pasti rumah sudah sebersih.. err, sebersih ape tah.. Shopping, shopping jugak, tapi rumah tak boleh ditinggalkan begitu sahajaa..
             Ape? balik kampung? Ouh, saya tidak ceritakan tentang itu lagi.. Mohon ampun.. Nak cerita pasal kampung, kampung saya dekat sangat dengan tempat tinggal saya.. So, tak payah susah2 nak pikir nak balik bile, kena repair dulu lah (bagi ayah saya), nak balik kampung belah mak ke ayah dan lain2..
             Aarrgghh!! Dah tak ade idea nak tulis ape lagi.. Mungkin sampai disini sahaja untuk hari ni... Kalau dah ade idea, saya postkan lagi yea.. Harap saya tak buat korang tertunggu-tunggu.. (ceh, macam blog aku ni famous sangat) ^____________^