W A I T I N G .
Hai awak..
Comel tak titew?


Sweet Owner
My Intro


Annyeonghaseyo to all of you! Thanks for visiting my not really cute blog u.u Can call me Syiqa , 13 years young , Selangor, Malaysia. Do follow. Ppssstt.. FattahAmin is mine too! >.<


bold, underlined, italic
blockquote

click the number
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie
chat box




Clock
Look the clock!


Credit
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : Nur Syafiqah
Kesinambungan
Isnin, 5 Ogos 2013 | 9:51 PTG |

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang non-muslim..

Sambung pasal cerita tadi, saya dah ade idea sikit nak cerita ape...
             Hmmm.... Raya nanti datanglah rumah yea.. (buat muka doplohsen) Ape?! Tak tau alamat rumah saya??! Ouh, ampun maaf sebab terlupa nak share alamat rumah saya..:p Tapikan, alamat rumah saya private lah.. Tu pon saya terlupa.. Huhuhu, kena rewash ingatan saya lah.. Mohon ampun tuanku.. Jangan marah sorang2 yea..
             Kalau macam tu korang lah yang bagi alamat rumah.. Ape?! Korang punye pon private?! Kalau mcm tu saya macam mana saya nak datang rumah korang yang gwiyomi nih? (mcm betol sgt nk dtg) Ehh.. *dah tersedar daripada mimpi* Eh, ape saya merepek nih, sampai mintak alamat korang? Maaflah, sebab saya merepek di siang hari..
              Ok, sambung balik cerita hari raya yang tergendala disebabkan mimpi di siang hari. Nak diceritakan pasal raya tahun lepas, jangan cakaplah, memang tak best.. Hmmmm, apetah lagi tahun ini.! Kena menduduki peperiksaan UPSR dan PSRA lagi !! Huhuhu, mak kata tahun ni jangan raya sakan. Lepas 4 hari beraya, terus masuk bilik, belajar tak ingat dunia.. Aku selalu online tak ingat dunia, tapi ni mak aku suruh belajar tak ingat dunia pula.. Hmmm.........
              Tapi kalau bab-bab beli baju raya nih memang sakanlah walaupon raya nanti tak sakan sangat pon (banyaknye aku gune perkataan 'sakan' ni). Dah 1 hari pegi Shopping je, keesokan harinya asyik sibuk je. Nak layan facebook ke, twitter ke, insta ke, tak ade masa langsung.
               Pastu ade sorang mamat poyo nih (taklah poyo sgt :3) dia ajak aku snap gambar plak. Siape yang banyak LIKE dialah budak HOT. Aku ni memang pantang di cabar (eh, dah gune 'aku' pulak). Aku pon pegi snap gambar aku yang tak berapa cantik. Last2, dia yang paling banyak LIKE.. Aku pon ketawalah sorang2. Aku sambung balik kerja yang tergendala tu disebabkan DIA (kalau 'dia' baca jangan marah ye..)
               Sudahlah, dah banyak sangat ni aku cerita pasal diri aku pada hari ni.. Mungkin esok aku sambung atau malam nih..

p/s : eh? ade dua???! BIARLAH

Tarikh : 7/8/2013    Masa : 5:55 ptg