W A I T I N G .
Hai awak..
Comel tak titew?


Sweet Owner
My Intro


Annyeonghaseyo to all of you! Thanks for visiting my not really cute blog u.u Can call me Syiqa , 13 years young , Selangor, Malaysia. Do follow. Ppssstt.. FattahAmin is mine too! >.<


bold, underlined, italic
blockquote

click the number
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie
chat box




Clock
Look the clock!


Credit
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : Nur Syafiqah
Kesinambungan
Rabu, 7 Ogos 2013 | 2:22 PG |

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada non-muslim!! (asyik kata sapaan yang sama je)
                          (non-muslim, jangan hiraukan gambar tu.. tapi kalu nak tengok, tengok je lah)
'Kesinambungan' ni nak sambung cerita 'Riang ria Raya' !
           Hmmmm.... Mesti sehari sebelum raya nih orang sibuk mengemas rumah kan??? Jangan tanye aku lah, aku memang sibuk sampai tak de mase nak layan fb, twitter, insta, wechat dan lain2.. Kalau blog nih aku tak tau macam mne aku bole sempat nak menaip kat sini..
           Hari ahad hari tu, 4/8/2013 (hehe,kne tulis tarikh jugak) aku pegilah kluar jenjalan with my happy family. Aku dgn kakak aku shopping sakan sampai tak ingat dunia (Astaghfirullah). Padahal raya nanti aku dgn kakak aku tak bole raya sakan.. Nak tau sbb kenapa? Aku tau korang tak nak tau pon.. Tapi aku nk bagitau jugak :p Sbb tahun ni kan aku ade peperiksaan penting iaitu UPSR dan PSRA dan kakak aku tak perlu bagitau.. Sebenarnye kalau aku tak cakap pon korang dah tau, tapi aku ni kan suke berceloteh :3 Pastu mak aku suruh belajar tak ingat dunia dan bukan raya tak ingat dunia.. ;)
            Keesokan harinye, (mcm nak buat karangan pulak) aku sibuk kemas rumah pulak (businessgirl pulak, nak busy2).. Mase aku sibuk kemas rumah, aku curi2 online.. Pastu tibe2 ade sorang mamat poyo ni yang dirahsiakan name dia, pm aku (taklah poyo sgt). Dia mesej aku, "jom lawan snap gambar.. sape yang banyak LIKE, die yang HOT". Kalau jenis aku ni, memang pantang dicabar. Tapi aku tak terus snap gambar, aku siapkan kerje kemas rumah dulu. Bile dah pukul 2 ptg baru aku mulakan operasi. Last2 aku tgk gambar die, die lah yang dapat paling banyak Like. Apelagi, aku kalah lah, huhuhu.. Pastu aku tulis kat mesej die, "Calon budak HOT 2014". Nak tau kenapa '2014'? sbb die sama umur dgn aku.. Fhm2 je lah.. ^________^

Ok, bye.. Sampai situ je lah cerita aku.. *Panjang kan?
         
 p/s: kadang I panggil aku kadang saya.. faham tak? kalau tak faham, faham2 kan je lah 

Tarikh : 7/8/2013   masa : 5:25 ptg